MsAlvaPalva- Bloggen med stil ;)

Alla inlägg under juli 2012

Av msalvapalva - 22 juli 2012 13:32

Tjaba!

Nu har jag läst klart en bok. Boken heter Livet enligt ROSA och en kille som heter Ville. Ni som har sett Rosa serien och filmen vet nog vad boken handlar om, men jag ska säga det iallafall. Det är den första boken om Rosa. Rosa vill bli en världsberömd popartist. Fast det ändå hon spelar är hockeyspel med sin kompis Ville och en fånig trombon. Men så hittar hon sin pappas (hennes föräldrar är skilda) gamla gitarr, och när hon lär sig spela på den förändras hennes liv.

Boken är skriven av: Måns Gahrton och Johan Unenge.
Illustrationer: Johan Unenge.

Ha det bra!

Av msalvapalva - 21 juli 2012 13:22

Haaj på er alla!

Som ni nu ser på rubriken så ska jag på grillfest! Gud vad kul det ska bli! Det är vid en sjö också så vi ska bada :).

Jag har inte så mycket att skriva för jag skulle kolla på Teen Mum2 (som visas på MTV) men pappa bytte till QI eller vad det nu heter.
Aya

Ha det bra, vi ses! :)

Av msalvapalva - 20 juli 2012 19:46

Hej alla superläsare!

Det här är ett peptalk för alla som har en blogg. Det kommer mer peptalk med tiden.

Ni som har bloggar men inte får några komentarer (ni som inte tror att ni har några läsare).
SLUTA INTE SKRIVA! NI HAR LÄSARE!
Unika besökare är blogg-besökare som besöker din blogg varje dag. Jag hade 19 unika besökare i maj. Jag trodde inte att jag hade NÅGON besökare. Alls.
Så mitt peptalk till er är att fortsätta blogga, sluta inte för att ni inte får några komentarer, det betyder INTE att ni inte har några läsare!

Nu vill jag säga en sak till ALLA mina läsare: NI ÄR VÄRLDENS BÄSTA, JAG ÄLSKAR ER! :D

Puss och jätte många kramar från Kortiz! <3

Av msalvapalva - 19 juli 2012 23:21

Hej!

Nu är det natt och jag ska sova nu men jag kan inte det :-(

God. Natt <3

Av msalvapalva - 19 juli 2012 16:04

Hej igen :)

Nu bloggar jag från mobilen. Från bloggplatsens app.

BILD:


Hej då!

Av msalvapalva - 19 juli 2012 13:29

Heej!


Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge, men nu blir det det! :]


Förästen så kommer en länkning nu: http://bellcar.bloggplatsn.se

Jag utbytte länkbyte med henne :]


Aya så här fastnade min lillasysters buildabear i Nintendo DS spelet:

 

Längst upp på gungan! Upp-och-ner också! Hihi.

Här kommer en till länkning: http://vinterlola.bloggplatsen.se

Det är min bästis blogg om MsP ovh sånt :)


Jag har inget mer att säga förutom: HÄR FICK DU DITT INLÄGG HANNA!!!!

Hanna är min kompis ;)


He då!   

Presentation


Hej och välkommen.
Detta är en hälften blogg om allt och hälften blogg om The Sims, hoppas ni gillade att ni klickade er in här.

Frågerutan är till för frågor!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 Super!
 Ehhh
 Sådär
 Rolig
 Jag kan leva med den
 AWSOME!!!!!!!!!!!!!
 ÄGIGAST!!!!!!!
 Intressant
 Okej.. DÅLIG!!!
 Det finns bättre bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Min gästbok

Länkarna jag gör

Bilder och texter

      Bilder på saker jag gillar ;)