MsAlvaPalva- Bloggen med stil ;)

Alla inlägg under augusti 2012

Av msalvapalva - 31 augusti 2012 15:10

Hallu!

Jag ska åka till halsberg, för att fira min storasyster på 15-årsdagen. Det eka bli jätteroligt för vi ska också träffa min storebror och hans flickvän. Så.... ja, jag ska skriva.

Kram Kortiz!! <3

Av msalvapalva - 30 augusti 2012 18:53

Hallu igen!

Som ni ser så har jag fått en muspekare på bloggen. Det är ju lite kul   


Jag ville bara säga det.


 

Av msalvapalva - 30 augusti 2012 15:17

Tjaba!  



Nu är det så att jag är inte sjuk längre! Jag tänkte skriva lite om min dag idag och försöka få lite roligt med så att det blir ett lååångt inlägg, är dock inte säker på om detta blir så långt.


Jo, först så väckte pappa mig, sen åt jag frukost. Efter det så fixade jag mig lite, sen så var det lite tid över innan vi skulle till skolan så jag tittade på tv.


När jag var i skolan och vi skulle gå ut ur bilen så gick det inte att gå ut, för det spöregnade. Jag gav regnet ett ond blick och då lättade det lite. XD   


När jag kom  till skolan så var allt som vanligt.

Sen hade vi svenska, sen matte. Rast.

Alltså jag tänkte inte så mycket under dem här lektionerna, så det är inget ni behöver veta.

Sen efter det så hade vi SO (som jag kallar för: Svenska OS föreningen) där vi gör vikingaskepp (går i fyran) det var ju lite kul.

Sen åt vi typ världens äckligaste lunch! Äcklig kykling. (gillar kyckling annars) .


Sen hade vi svenska igen och då fick vi göra klar vikingaskeppen vilket gjorde det ganska mycket till SO, sen skulle vi till biblan, men jag stannade kvar mid min kompis och gjorde klart våra vikingaskepp.


Hinner inte skriva mer nu!


Kramizar!

 

Av msalvapalva - 29 augusti 2012 08:10

Hajj!

Om ni undrar varför jag skrev som jag skrev i rubriken, så ska ni veta att den är helt sann!
Jag tänkte på det för jag kollade hur många besökare, eller sidsvisningar och unika besökare.
Det var väldigt mycket. Och då undrar jag om någon länkar till min blogg utan 1. Att vi har bestämt länkbyte. 2. Utan att sagt till mig.

Tack alla som gjort det andra.

Det blir lite längre inlägg när jag bloggar med bloggplatsens app på mobilen.

Kan inte använda min kram Kortiz bild när jag bloggar med mobilen :c

Kram Kortiz!

Av msalvapalva - 28 augusti 2012 20:32

Hallå alla glada blogg-läsare!

Nu bara för att jag säger det här så kommer jag att tappa väldigt många läsare och jag är medveten om det så om ni vill ha vårdat språk så kan ni sluta läsa nu, för jag har tyvär börjat svära. Jag gillar det inte heller. Jag tror dock inte att jag kommer svära på bloggen. Det är ju bra. Jag svär inte så mycket heller.
Nu slutar vi prata ok detta.

Just nu är jag sjuk. Pappa och min låtsasmamma tror att jag har influensa. INTE SVININFLUENSA!!!! Har väldigt ont i halsen.

Jag skulle egentligen skriva detta för länge sen men bara inte orkat. Jo så här är det: JAG HAR TRÄFFAT BLOGGAREN VINTERLOLA! Hon är väldigt lik mig, på många sätt utom utseendet. Det var jätteroligt! ¦]
http://vinterlola.bloggplatsen.se hoppas att länkningen blev rätt nu, för jag har aldrig länkat med mobilen innan.

Nu fick ni ett långt inlägg ¦]

Kramar Kortiz!

Min msp gubbe innan hon var i level 5:

Av msalvapalva - 28 augusti 2012 20:32

Hallå alla glada blogg-läsare!

Nu bara för att jag säger det här så kommer jag att tappa väldigt många läsare och jag är medveten om det så om ni vill ha vårdat språk så kan ni sluta läsa nu, för jag har tyvär börjat svära. Jag gillar det inte heller. Jag tror dock inte att jag kommer svära på bloggen. Det är ju bra. Jag svär inte så mycket heller.
Nu slutar vi prata ok detta.

Just nu är jag sjuk. Pappa och min låtsasmamma tror att jag har influensa. INTE SVININFLUENSA!!!! Har väldigt ont i halsen.

Jag skulle egentligen skriva detta för länge sen men bara inte orkat. Jo så här är det: JAG HAR TRÄFFAT BLOGGAREN VINTERLOLA! Hon är väldigt lik mig, på många sätt utom utseendet. Det var jätteroligt! ¦]
http://vinterlola.bloggplatsen.se hoppas att länkningen blev rätt nu, för jag har aldrig länkat med mobilen innan.

Nu fick ni ett långt inlägg ¦]

Kramar Kortiz!

Min msp gubbe innan hon var i level 5:

Av msalvapalva - 26 augusti 2012 09:28

Hajj!


Nu undrar ni över rubriken! Jag bara skrev nåt.

Jo.. tänkte att ni skulle få ett lång inlägg med många bilder!

Börjar nu:

 

Mamma slängde den! Åt inte upp den helt!!

 

En animering!

 

Alla får delfiner, hjortar, kaniner söta saker! Jag får en groda!  


Jaja orkar inte skriva mer!

Joo, en sak till innan jag går bara, så fyller min mamma år idag!


 


Av msalvapalva - 22 augusti 2012 16:00

Hallu!


Som sagt har vi snart ett länkbyte, men hon har inte godkännt min kommentar än sååå vi får vänta.   

Vet ni vilken låt som är bra? Den heter Tjena Tjena Tjena. Den är jättebra!

 

Inte mycket fame!! Snälla hjälp! Kolla alla mina filmer så får ni över 2.000 sc! och jag får fame! (Gubbe: Kortiz Filmiz äger)


Kolla mitt nya hår! (Detta är dagens outfit)

 

Det är lite nytt på msp: 

 

Jaa, ni ser! Sen är det en ljud upptatering som är jättestörig också!


Kolla bilden som jag ska ha efter alla inlägg:

 

Jag kommer ha en när jag skriver (vilket inte kommer hända ofta!) att jag ska ha bloggpaus. Den är inte klar än!


Jaja!

 

(Lol)

Presentation


Hej och välkommen.
Detta är en hälften blogg om allt och hälften blogg om The Sims, hoppas ni gillade att ni klickade er in här.

Frågerutan är till för frågor!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 Super!
 Ehhh
 Sådär
 Rolig
 Jag kan leva med den
 AWSOME!!!!!!!!!!!!!
 ÄGIGAST!!!!!!!
 Intressant
 Okej.. DÅLIG!!!
 Det finns bättre bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Min gästbok

Länkarna jag gör

Bilder och texter

      Bilder på saker jag gillar ;)