MsAlvaPalva- Bloggen med stil ;)

Alla inlägg under oktober 2012

Av msalvapalva - 31 oktober 2012 22:18

Happy Halloween!

Idag är det Halloween, jag har gått "bus eller godis". Det är typ första gången i hela mitt liv jag har gått denna runda. Haha ¦>. Sen spelade jag och min storasyster spelade spelet "Tjuv och Polis". Jag van ¦D. Imorron fyller min lillebrorsa år.
Har inget mer att skriva. Ledsen att inlägget kom lite sent.

Kramiz kramiz från Mig Kortiz <3

Av msalvapalva - 30 oktober 2012 18:35

Heej!

Detta inlägg kommer lite sent, I no. Haha det är typ första gången jag använder engelska i ett inlägg.

Jag har inte haft tid att blogga.

Imorron ska min kompis ha halloween-party och jag kan inte komma för att vi får gäster. Så jag är lite nere.

Men nu ska jag inte deppa ner er med mitt tråkiga jag-kan-inte-gå-på-halloween party liv.

Tack för att ni fortförande kollar till min blogg, då och då <3

Kramizar till alla mina trogna läsare!

Av msalvapalva - 29 oktober 2012 08:17

Tjaba!


Ni tycker säkert att jag är superelak för jag har inte bloggat i heela oktober! Men det är så att jag har haft datorförbud!   Så här gick det till: Jag bråkade med min pappa om läxorna som jag inte hade gjort och som skulle in i morgon. Ja, så tyckte han att jag gick "för långt" så han gav min dator och- mobil förbud.


Men vi kan kalla det bloggpaus :)


Ja, men nu är det avslutat så ni vet. Jag hade vikingaprov för inte så länge sen. Jag tror det gick bra.


Jag har inget mer att skriva.


Kramizar!   

 

Presentation


Hej och välkommen.
Detta är en hälften blogg om allt och hälften blogg om The Sims, hoppas ni gillade att ni klickade er in här.

Frågerutan är till för frågor!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 Super!
 Ehhh
 Sådär
 Rolig
 Jag kan leva med den
 AWSOME!!!!!!!!!!!!!
 ÄGIGAST!!!!!!!
 Intressant
 Okej.. DÅLIG!!!
 Det finns bättre bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Min gästbok

Länkarna jag gör

Bilder och texter

      Bilder på saker jag gillar ;)