MsAlvaPalva- Bloggen med stil ;)

Alla inlägg under maj 2013

Av msalvapalva - 31 maj 2013 23:04

Hej!

Tänkte bra göra ett sista-inlägget-bloggning för det är ju sista dagen i maj och bara en timme kvar tills det är 1 juni.
Jag har kollat på Let's Dance och han jag hejade på förlorade. Jag vill inte säga förnmycket för det finns ju dem som kollar på reprisen imorgon. Har inget mer att skriva

Hej hej ses i juni :).

Av msalvapalva - 31 maj 2013 14:33

Tja!

Nu har jag kommit hem från skolan och jag har inte så mycket att skriva egentligen. Idag hade jag Skolans val på morgonen istället för NO då jag är klar med det och vi ska inte ska påbörja något nytt för att vi har sommar lov om kanske två veckor. Ja, iallafall så hade vi ju inte NO utan Skolans val. Då spelade vi brännboll och mitt lag van ;D
Jag har inte något mer att skriva

Hej då!!

Av msalvapalva - 30 maj 2013 19:31

Hej

Jag har spelat spelet och sett videon " Dumb Ways To Die"
Spelet handlar om att man ska göra saker som att t.ex peta bort getingar från ansiktet, jag tycker att geting delen var väldigt Hunger Games.
Musikvideon visar vad man inte ska göra för att "Dö en dum väg" men i slutet får man veta att man ska vara försiktig bland tåg.

Av msalvapalva - 30 maj 2013 18:45

Hej

Nu så är jag hemma hos min låtsaspappa och det är jättekul för han har en studsmatta och en hund som vill hoppa i studsmattan ;)
Jag och min lillasyster kollar på Disney och ljudet på TV:n är JÄTTEHÖGT!!!
Men det är bara vi hemma så vem bryr sig?
Det var nog allt för nu

Hej då!

Av msalvapalva - 30 maj 2013 15:24

Hejsan!

Den här bloggningen blir lite sent gemfört (stav) med dem andra dagarna i veckan. Men iallafall så har jag gjort en knut med en "Hår Dounut" (stav). Jag brukar inte ha det men idag har jag det.
Idag ska jag sova hos min låtsaspappa och det ska bli jättekul. Jag har gjort knuten för att skryta lite. Och för att inte dö av svett när vi spelar pingis eller bandy eller nåt sånt.
Det var nog allt

Kram <3

Av msalvapalva - 30 maj 2013 15:24

Hejsan!

Den här bloggningen blir lite sent gemfört (stav) med dem andra dagarna i veckan. Men iallafall så har jag gjort en knut med en "Hår Dounut" (stav). Jag brukar inte ha det men idag har jag det.
Idag ska jag sova hos min låtsaspappa och det ska bli jättekul. Jag har gjort knuten för att skryta lite. Och för att inte dö av svett när vi spelar pingis eller bandy eller nåt sånt.
Det var nog allt

Kram <3

Av msalvapalva - 29 maj 2013 11:13

Halloj

Ny video finns på min kanal: MsAlvaPalva.
Videon heter: Ny videoredigerare+Call your girlfriend (cups)

Nu ska jag säga åt min katt att inte sätta klorna i mig.
Hej då!

Av msalvapalva - 29 maj 2013 09:29

Hej hej!

Ville bara säga att en ny video laddas upp i detta nu. Videon kommer att komma upp på kanalen: MsAlvaPalva
Det var nog det

Kram

Presentation


Hej och välkommen.
Detta är en hälften blogg om allt och hälften blogg om The Sims, hoppas ni gillade att ni klickade er in här.

Frågerutan är till för frågor!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 Super!
 Ehhh
 Sådär
 Rolig
 Jag kan leva med den
 AWSOME!!!!!!!!!!!!!
 ÄGIGAST!!!!!!!
 Intressant
 Okej.. DÅLIG!!!
 Det finns bättre bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Min gästbok

Länkarna jag gör

Bilder och texter

      Bilder på saker jag gillar ;)