MsAlvaPalva- Bloggen med stil ;)

Alla inlägg under juni 2013

Av msalvapalva - 28 juni 2013 10:23

Heej!


Jag har jättelite fame kvar!!

 

Snälla hjälp! #Hjälpmigpåmsp!


Jo nu till min #PGCFamilj

Lovisa, som var Generation två fick väldigt många barn, och två av dem har flyttat ut. En är kvar på internat (stav). Jag har tre barn hemma nu, en vuxen, en tonåring och ett småbarn.. SOM BLEV RÄTT. Mamma gjorde även något konstigt med simset så att det var nära att inte sparas, men det gjorde det.

 

Detta är då han som blev rätt, blev också jätteglad för att det blev en kille eftersom jag bara har haft tjejer innan.

Kommer dock inte ihåg vad han heter.

Har nog inte så mycket mer att skriva.


Hej hej

Av msalvapalva - 22 juni 2013 19:35

Hej!

Rubriken säger allt.
Sök på: Ready or not Cover by Allie Lin (A capella)

Jao, hej

Av msalvapalva - 2 juni 2013 11:08

Idag åt jag Mildyoughurt (stav) med blåbär i men det var bara blåbären som smakade nåt. Men aya. Igår så var jag med min kompis och badade, det var faktigst ganska varmt i vattnet 18 grader. Jag har egentligen ingenting att skriva men jag ville bara hålla mig till ett inlägg per dag och jag vet att det är lite konstigt att jag ska blogga 11 på dagen och jag har legat i soffan sedan jag vaknade. Jag ska nog träna senare idag så ja. Fast jag vet inte om min träning har slutat eller när den slutar så jag får liksom bara vänta och se, men jag går typ aldrig på träningen. Jag hoppade iallafall jättemycket på studsmattan igår så jag har ju tränat typ hälften redan.

Ha det bra

Av msalvapalva - 1 juni 2013 08:22

Hej

Idag gick jag upp jättetidigt och laddade ner Java på min dator så nu kan jag spela Gosupermodel på den stora datorn men aya

Hej så länge

Presentation


Hej och välkommen.
Detta är en hälften blogg om allt och hälften blogg om The Sims, hoppas ni gillade att ni klickade er in här.

Frågerutan är till för frågor!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 Super!
 Ehhh
 Sådär
 Rolig
 Jag kan leva med den
 AWSOME!!!!!!!!!!!!!
 ÄGIGAST!!!!!!!
 Intressant
 Okej.. DÅLIG!!!
 Det finns bättre bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Min gästbok

Länkarna jag gör

Bilder och texter

      Bilder på saker jag gillar ;)